Wyłącznie Oryginalne Olejki dōTERRA - Poczuj Ich Moc

Bezpłatna Dostawa Zamówień o Wartości powyżej 299,00 PLN

Gwarancja Jakości i Bezpieczeństwo Zakupów

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis 

Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Faktura stanowi podstawę do zgłaszania reklamacji. 

Rozumiemy, że w przypadku zakupu produktów a naszym sklepie oczekują Państwo pełnej satysfakcji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą pojawić się z powodu wystąpienia wad fabrycznych urządzeń. Zapewniamy, że każda reklamacja jest dla nas bardzo ważna i traktowana z najwyższą powagą.

Reklamacje 

Aby proces reklamacji mógł zostać skutecznie przeprowadzony, prosimy o podjęcie kilku kroków. Po pierwsze, zachęcamy do skontaktowania się z nami poprzez e-mail jak najszybciej po zauważeniu wady. Pomożemy Państwu w weryfikacji i zgłoszeniu reklamacji, udzielając wszelkich niezbędnych informacji oraz wyjaśnień. Jeśli wada jest widoczna wizualnie, warto do zgłoszenia dołączyć zdjęcia produktu, na których widoczna jest wada oraz opisać problem jak najdokładniej. To pomoże nam szybciej ocenić sytuację i podjąć odpowiednie kroki.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo lub telefonicznie numerem telefonu: +48 511 586 555.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wadę poinformuj nas o tym mailowo prosimy i postępuj zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu. Przesyłkę wyślij na adres, który znajdziesz w zakładce Kontakt lub nadaj do paczkomatu o symbolu WAW155M przy ul. Międzynarodowa 64, Warszawa
  2. Niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot środków.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Koszt nadania przesyłki ponosi strona umowy zgłaszającej reklamację.

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: +48 511 586 555. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, nadającym się do dalszej odsprzedaży. W przypadku niespełnienia tego warunku, środki za zakup produktu mogą nie zostać zwrócone.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu produktu, następnie wydrukuj i wypełnij Formularz Odstapienia od Umowy i dołącz do zwracanego produktu.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłkę wyślij na adres, który znajdziesz w zakładce Kontakt lub nadaj do paczkomatu o symbolu WAW155M przy ul.Międzynarodowa 64 w Warszawie.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer rachunku bankowego, na który zostanie przekazany zwrot środków.
  4. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością itp.).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl